برگزاری پنجمین دوره ی دیجیتال مارکتینگ تحت عنوان پایدار سازی مشاغل در دیجیتال مارکتینگ

(زمان تخمینی مطالعه : ۲ دقیقه)

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing  بستر مناسبی جهت حضور خلاق و نوآور شرکت ها ایجادکرده است. دراین فضا شرکت ها (هلدینگ ، استارتاپ ها) به صورت عمده حضور داشته و رقابت می کنند. استفاده از بازاریابی آنلاین بیش از پیش مورد نیاز تمامی سازمان ها و شرکت هاست.

دیجیتال مارکتینگ برای رشته های مهندسی صنایع و کامپیوتر یکی از مهم ترین زمینه های کاری در عصر امروز می باشد و علاوه بر آن هر کسب و کار دیگر برای پیشی گرفتن در عصر اینترنت نیازمند علم کاربردی دیجیتال مارکتینگ است.

چند ویژگی مهم استفاده از بازاریابی آنلاین :

  • سرعت درانتشار پیام
  • سنجش و آنالیز عملکرد
  • زود بازده بودن نسبت به تبلیغات سنتی
  • هزینه کم در عین گستردگی فضای تبلیغات و ارتباط با اقشار مختلف

در این دوره چه چیزی نصیب دانشجویان می شود؟

مخاطبان این دوره با جدید ترین ابزار های بازاریابی و تبلیغات آنلاین آشنا می شوند. یکی از مهمترین ویژگی های این دوره، تشکیل تیم های چهار نفره از اعضای شرکت کننده در دوره می باشد که این تیم ها موظف هستند در طول این دوره یک کسب و کار را با هدایت ، حمایت و نظارت اساتید راه اندازی کنند و به سرانجام برسانند و در نهایت در استارتاپ علم و فناوری از کسب و کار خود رونمایی کنند و به جذب سرمایه گذار بپردازند.

اهدای مدرک در دوره منوط به کسب درآمد مناسب برای اعضای هر تیم می باشد.

دوره به شکل کارگاهی و پرهیز از مباحث نظری برگزار می شود. در این دوره نمونه های موفق و ناموفق ایرانی مطرح و آنالیز خواهد شد.

پایداری مشاغل در دیجیتال مارکتینگ
پایداری مشاغل در دیجیتال مارکتینگ

سرفصل های دوره :

  • مبانی بازاریابی دیجیتال
  • شناخت انواع رسانه های تبلیغاتی
  • بررسی مدل بازاریابی عصبی
  • بررسی مدل بازاریابی پارتیزانی و پاراپوگاندای رسانه ای
  • ایمیل مارکتینگ و خبرنامه (Email Marketing & Newslatter)
  • استراتژی بازار در شبکه های اجتماعی (Social Marketing)
  • بهینه سازی UX و UI
  • الگوریتم های سئوی شرکت گوگل(Search engine optimize)
  • تبلیغات گوگل (Google AdWords)
  • گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
  • استراتژی کمپین تبلیغاتی آنلاین
  • بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • بازاریابی و درآمد از موبایل(Mobile Ads)
  • بازاریابی به سبک B2B
  • همراهی جهت تولید محصولات دیجیتال

مقایسه ی هزینه ی شرکت در دوره با سرفصل مشابه در مراکز خصوصی

آموزشگاه آزاد بهار : سر فصل های ۱۰۰ درصد مشابه تحت عنوان Mini MBA با هزینه ی ۶۰۰۰۰۰ تومان

مجتمع فنی تهران : سرفصل های ۱۰۰ درصد مشابه تحت عنوان مشابه با هزینه ی ۴۱۸۰۰۰ تومان

تعداد جلسات دوره

۶ جلسه حضوری و ۶ جلسه ویدیویی

هزینه ی دوره

۲۰۰۰۰ تومان برای دانشجویانی که در دوره های قبلی مرکزکارآفرینی شرکت کرده اند.

۴۰۰۰۰ برای دانشجویان جدید

این فرصت کم نظیر را برای راه اندازی یک کسب کار از دست ندهید.

آشنایی با رضا نصرالهی

رضا نصرالهی در حال حاضر مشغول تحصیل ، تهذیب و پژوهش در رشته مهندسی برق – قدرت در دانشگاه تازه تاسیس علم و فناوری مازندران است. تمرکز اصلی وی بر روی کارآفرینی با حرکت بر روی مرز های دانش و پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی با در نظر گرفتن توسعه پایدار می باشد.در همین راستا در اوقات فراغت خویش به تدریس در زمینه هایی نظیر طراحی سایت ، فروشگاه اینترنتی ، اندروید ، فتوشاپ ، موشن گرافیک ، دیجیتال مارکتینگ و … می پردازد که دانشجویان بتوانند به فریلنسینگ بپردازند. از حوزه های فعالیت کاری وی می توان به انرژی های نو ،تولید پراکنده ،طرح های سرمایه گذاری ریسک پذیر و دیجیتال مارکتینگ اشاره کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جمع مقابل؟ *