روش های دیده شدن کسب و کارهایی کوچک

اگر شما هم صاحب یک استارتاپ یا کسب و کار نوپا هستید بهتون پیشنهاد می کنم مطالب زیر رو از دست ندید تا روش هایی برای تبلیغ رو اتخاذ کنید.

  1. تراکت یا آگهی در رسانه های مکتوب بهترین روش تبلیغات در کسب و کارهای کوچک است. شما با کمترین هزینه می توانید با چاپ آگهی در جراید، مشتری های زیادی به سوی خود هدایت کنید. اما متن آگهی شما باید حساب شده باشد.یک متن خوب می تواند بهترین مشتری ها را به سمت شما بکشاند.
  2. به مشتریان خود پیامک و ایمیل بزنید و آنها را دعوت کنید تا از کالاهای حراجی و تخفیف دار شما دیدن کنند. مشتریان در بدترین شرایط از خرید کالاهای تخفیف دار و حراج لذت می برند.بهترین روش های بازاریابی امروز در بستر اینترنت بدون شک ایمیل مارکتینگ هست.برای مشاوره در این زمینه می تونید با ما تماس بگیرید.
  3. به مشتریان خود هدیه دهید. مثلا بگویید اگر ۳ مورد از کالاها یا به مبلغی معینی از شما خرید داشته باشند یک کالا به انتخاب خودشان با تخفیف ویژه به آنها هدیه می دهید.
  4. فروشگاه ها و کسب و کارهایی که از تبلیغات اینترنتی استفاده می کنند و خدمات خرید آنلاین دارند به مراتب موفق تر از فروشگاه های دیگر هستند. کالاهای خود را بصورت اینترنتی با شرایط ویژه بفروشید. مثلاً تحویل در محل رایگان بگذارید یا همراه کالای خریداری شده به مشتری اشانتیون بدهید.برای مشاوره در زمینه ی بهبود کسب و کار از طریق اینترنت به صورت رایگان می تونید با ما تماس بگیرید.
  5. کسب و کارهای امروز بدون داشتن فروشگاه اینترنتی حرفی برای گفتن نخواهند داشت. مشتری امروز می خواهد راحت خرید کند، تخفیف بگیرد و …. پس شما با دانستن خواسته ی مشتری در بدترین شرایط رکود هم می توانید بفروشید.
  6. برای مشتریان ثابت خود جشن یا همایشی برگزار کنید. از مشتریان خود تقدیر کنید. در این بین می توانید بهترین کالاها را هم به مشتریان تان بفروشید.به عنوان نمونه به مناسبت شب میلاد امام رضا (علیه السلام) تخفیف ویژه ی ۵۰ درصدی برای مشتریانی بگذارید که نامشان رضا هست.(لطفا بنده رو هم خبر کنید.)
  7. از وجود شبکه های مجازی برای تبلغات خود استفاده کنید. بهترین مشتریها را می توانید در کانال ها و شبکه های مجازی پیدا کنید.
  8. یادتان باشد ۸۰ درصد مشتریان بر اساس احساس خود خرید می کنند نه نیاز!! اگر راه برانگیختن و فعال کردن حس خرید در مشتری را بیاموزید، خواهید دید چگونه سیل مشتریان به سوی شما جاری می شود.

تبلیغات برای شرکت های نوپا

💡 نکته راهبردی: در شرایط رکود هم می توان فروخت؛ می توان اقتصاد خوبی داشت. به شرط اینکه همه مشکلات و موانع کار را به شرایط اقتصادی کشور ربط ندهیم!!

💥 تدوین و برنامه ریزی یک استراتژی تبلیغاتی مفید برای کسب و کارمان، کمک می کند شرایط رکود اقتصادی را به راحتی پشت سر بگذاریم. به خاطر داشته باشید زمانی که ما دنبال مقصر می گردیم تا نفروختن و مشکلات کسب و کارمان را به مشکلات اقتصادی کشور ربط بدهیم، کسانی هستند که از فرصت ها استفاده می کنند و با برنامه ریزی تبلیغاتی و تدوین راهکارهای بازاریابی کالای خود را می فروشند.

💥 نکته مهم در ادامه ی حیات شما در دوران رکود و پسا رکود، پیدا کردن راهکار های فروش است. پس لطفاً به جای اینکه وقت خود را برای پیدا کردن مقصر در شرایط حاکم اقتصادی هدر دهید، با آینده پژوهی، برنامه ریزی و هدفگذاری دقیق، یا راهی بیابید یا راهی بسازید تا کسب و کارتان نگاهی نو در تبلیغات دوباره شکوفا شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جمع مقابل؟ *